به دانشجویان توصیه می شود به نکات زیر توجه فرمایند:
۱ - کلیه دانشجویان ورودی ۸۹ (رسمی و فراگیر ) جهت دریافت کارت دانشجویی حداکثر تا روز ۵ شنبه مورخ ۹/۱۰/۸۹ فرصت دارند جهت دریافت کارت دانشجویی به آموزش مراجعه نمایند.بدیهی است از ورود دانشجویان بدون کارت دانشجویی به محل برگزاری آزمون های پایانی ممانعت می شود.
۲ - کلیه دانشجویان موظفند گزارش ۴۲۸ (برگ ورود به جلسه) را از سیستم جامع گلستان دریافت نموده و به همراه کارت دانشجویی در جلسات آزمون های پایانی همراه خود داشته باشند.
۳ - به کلیه دانشجویان توصیه می شود تا چهار شنبه ۸/۱۰/۸۹ گزارش ۱۶۳ (فرم واریز وجه را از سیستم جامع دریافت نموده و در صورت داشتن بدهی حتماْ مبلغ را به حساب دانشگاه واریز نمایند.)