کارت شرکت در آزمون
قابل توجه دانشجویان گرامی :
آن دسته از دانشجویانی که در ترم تابستان ثبت نام کرده اند،از روز 03/06/1388 می توانند برای دریافت کارت شرکت در آزمون خود به سیستم گلستان مراجعه نمایند.
* یادآوری می شود همراه داشتن کارت شرکت در آزمون الزامی است.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۸/۰۶/۰۱ ساعت ۱۲:۴۳ ب.ظ توسط م.م.غیاثی
|