قابل توجه دانشجویان گرامی :

آن دسته از دانشجویانی که در ترم تابستان ثبت نام کرده اند،از روز 03/06/1388 می توانند برای دریافت کارت شرکت در آزمون خود به سیستم گلستان مراجعه نمایند.

* یادآوری می شود همراه داشتن کارت شرکت در آزمون الزامی است.